Dag 14 av 25 – vem misshandlade mina ben???

Det gör ont i mina ben, det gör ont i sätet, det gör ont i bålen…
Gårdagens träning tog bra!

Tydligen behövde jag mina knäböj, utfall och bålrotationer.

Idag började dagen med ett jympapass.
Jag visste inte riktigt om jag skulle skratta eller gråta när passet började.
Det gjorde så förbannat ont bara att röra sig minsta lilla.
Vi skulle sen jogga på stället, o så säger ledaren ”nu låter vi hjärtat jobba” ( vi ska då arbeta med höga knän). Min enda tanke var – Hjärtat?? Sen när är hjärta o rumpa samma muskel??

Hursom, det tål att sägas igen!
Jag har så sjukt ont i mina ben, det känns som att nån har kört över mig med en bulldozer.
Länge sen jag kände så här.
Jag försöker komma ihåg: träningsvärk är min kropp som tackar mig..

På dagens Cirkelgym blev det temapass core, det var mest för att jag kände att jag inte kunde visa några benövningar när jag var kall 😛
Nästa vecka blir det dock annorlunda!

Härligt gäng som var med, kul blandning – jag har fått ett litet stammisgäng som kommer varje söndag.

Jag och skivstången kom inte helt överens igår!
Så förutom träningsvärken som känns som en misshandel så ser jag misshandlad ut också på benen!

Det känns i kroppen att jag har varit sjuk en vecka, jag är rätt trött trots att jag inte har gjort så mycket den här helgen.
Kudden får sällskap tidigt i kväll.
Nya pigga tag i morgon, men först planering av kommande veckas träning!


Lämna en kommentar