Just idag är jag stark!

Åååh vilken dag!

Räknade ut att jag hade drygt 3 mil kvar att promenera innan tisdag för att nå mitt mål och därmed få mina nya byxor.
Damn, 3 mil fördelat på 3 dagar.
Inte omöjligt, men det kändes lite motigt.

Fick till slut ut mig själv på promenad, K var inte svårövertalad att följa med på en prommis. Tjejsnack gör promenaden lite lättare!
Dumpade K hemma hos henne så hon fick plugga, jag knallade vidare med ljudbok i öronen. Jag kan nog se ut som en förrymd psykpatient när jag är ute på promenad, småleende ibland, fnissandes, sen när jag kommer på mig själv att jag kanske t o m har skrattat högt åt den roliga ljudboken så tittar jag mig misstänksamt runt för att se hur många som har haft lika kul åt mig som jag hade åt boken.
Än så länge har jag inte blivit inlåst, men så tillhör jag en sekt där ALLA är välkomna o det är ju tur.

På tal om sekten så insåg jag under promenaden att jag nog skulle hinna med Cirkelgym under kvällen, OM jag skyndar mig lite.
Knappast att det räcker med en promenad?
Jag hann ner i tid till passet, hade lite träningsvärk från gårdagens core, men är så galet stolt över mig själv för jag ökade på flera maskiner idag!
Samtidigt blir jag förbannad, för på 2 maskiner kunde jag öka rätt mycket, så det innebär alltså att jag har kört lite mesigt dom andra gångerna?!

Nu är det 2 dagar kvar till delmål 1 i min 40 dagar 40 nätter utmaning!

Den här helgen har gett mig en massa styrka och energi!
Ska försöka bibehålla den känslan och sträcka på mig lite oftare.


Lämna en kommentar