Project best of me, dag 5

Whoho!
Första 5 dagarna är avklarade, första 5 träningspassen, nu väntar 2 vilodagar.
Jag hade en vision om att få till ännu ett pass under helgen, men jag känner att mina höfter tycker att detta är enough.
Det får helt enkelt bli så att jag kör 5 pass i veckan och kör jag mer är det bonus och en extra klapp på axeln till mig.
Träningen idag fick bli superintensiv, Thiago var sådär mitt emellan att vara pigg och nöjd och på väg att somna.
Men tydligen blev träningen såpass bra att jag blev utmattad i musklerna, för när jag skulle laga lunch orkade jag inte vända omeletten, den föll och sprack!

Dagens kost är sååå lyxig!
Nutrilett (för tidigt för frukost och inte så lyxigt)
Chiapudding (of course), banan, hallon och kokos
Spansk omelett
Chiapudding igen
Zucchinisallad, grönsaksbiffar och tzatziki

Zucchinisalladen hittade jag här, dock modifierade jag den lite. Den blev alldeles för krämig för min smak, jag vill ha mer grönsaker/tugg i min sallad och mindre klet, så jag drygade ut salladen med lite färskpotatis också, hade tyvärr inte mer zucchini hemma.
Annars var salladen supergod, nästa gång ska jag servera den till en kryddig kyckling eller köttbit.

DSC_0367

Btw, jag har fortfarande inte tagit någon delicatoboll och de har funnits i hemmet heeeela dagen!

Kommentera

